dissabte, 12 de juny del 2010

Plaça de Benvinguda a Reus (29 de Maig de 2010)

Tipus Catxè: Micro Urbà

Desprès d'esperar a que marxesin els serveis de manteniment dels parcs de Reus m'hi entro a la mini-rotonda... De sobte passa un cotxe i hem comença a pitar... i jo que penso... hem piten per que deuen de pensar que aquest paio es boig... I ves per on, mentr'es jo estaba enfrascat a la recerca, amb mes pena que gloria per cert, si apropen dos persones i un d'ells hem diu: Que el trobes?. Glups! m'han enxampa't dos polis de la secreta! pero no, resulta que eren en Fenix2 i Xvs650 i hem estat una estoneta petant la xerrada. No se si m'ha fet mes gràcia trobar el catxe o coneixer aquets dos personatges tan "ilustres" d'aixo del Geocaching a les nostres comarques.... Dons ho tinc clar.. CONEIXEL'S

Torna'nt al catxe... un cop l'has trobat i penses, no canta com un canari, sino com un estruç, pero tal i com comenta algún equip.... qui ha d'entrar a aquesta plaça?

Per veure mes detalls d’aquest catxe prem aquí