dijous, 20 de gener del 2011

Mina de Sant Sebastià (09 de Gener de 2011)

Gener 09-01-2011 09-10-43

Aquest catxé ha sigut com el guió d’una pel·licula….

Arribo al lloc del catxe i hem trobo al pagès amb la porta del mas oberta.

Ups. . . Que faig? Baixo del cotxe o marxo?

Doncs he baixat, i als 3 segons la tenia el pagès al meu costat. . . Que busca alguna cosa? hem diu. I jo que he estat ràpid de pensament li dic: Doncs és que estic fent un reportatge fotogràfic de les diferents mines de Riudoms. . .

L'home al.lucinat, al costat meu una bona estona dient-me que si aquí n'hi ha una mina, que si allà un altra i jo vinga dissimular, je je. Al final l'home a pensat que ja havia perdut prou el temps amb mi i ha tornat als seus afers i jo he aprofitat un angle mort per agafar el catxe i anar al cotxe a logejar.

Gener 09-01-2011 09-13-09
Per veure més detalls d’aquest catxé prem aqui