Cuenta la leyenda que hace ya muchos, muchos años una bonita princesa se enamoró de un soldado. El rey, bajo ningún concepto permitiría dicha unión, pues como en todas las historias, el ya tenía un flamante y rico esposo destinado para ella.

La princesa, cansada de suplicarle y rogarle a su padre que la dejase ser feliz al lado del hombre que el destino puso en su camino, juró que si la obligaba a casarse con otro hombre, se quitaría la vida con su real puñal. El rey, desesperado y conociendo a su hija, decidió reclutarla en una torre que mandó construir expresamente para ella, ya sí impedir que su hija cumpliera su juramento.

La vigilancia de la torre fue ordenada a un dragón marino que vivía en una gruta cercana. El fiero y temido dragón, se encargaría de que nadie se acercara a la princesa, y la protegería con su vida si fuese necesario, tal y como el rey le había encomendado.

Març 13-03-2011 14-31-01

Torre de la Mora #2:

L’he trobat mentres la resta de la familia esperava a una taula d'un restaurant proper que ens portessin el menjar.

Quan he arribat m'he dit.... avui hem mullaré els peus i alguna cosa més... la riera portava mes de 1/2 metres d'aigua, pero atent a altres logs he vist que no ho havia de fer. Una estoneta més tard estava al meu poder.Març 13-03-2011 14-28-59

 

Torre de la Mora #3:

Un altre catxé que hi hem pensat… a aquest segur que ens mullarem, pero tenint en compte les condicions metereológiques i mirant sempre les onades ens hem ficat a la “cova del drac”, aixó si.. deu n’hi do el que deu de menjar per que fá molta mala olor…

Un cop a dins, bufar i fer ampolles, el petit de la casa el va trobar.

Març 13-03-2011 16-18-03

Per veure més detalls del catxé Torre de la Mora #2 prem aquí

Per veure més detalls del catxé Torre de la Mora #3 prem aqui